ALL-games
ALL-games
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
ra
 
Naptr
2025. prilis
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Linkek
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Chat
 
A GTA-t is szeresk
 
Szavazs
:-)
meik a kedvenc jtkod?

Call of Duty 1-2
Star Wars Battlefront 1-2
Counter-strike:1.6,source
Battlefield 2
Prince of Persia: The Two Thrones
Half-life 2
Far cry
MoH Pa
valami ms
egyik se
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
itt vannak
itt vannak : DOOM III part 2

DOOM III part 2

YODA mester [L.O.L.]  2005.09.23. 19:05

:-)

20: Hell
Szedjnk fel gyorsan minden cuccot krlttnk, majd menjnk elre, shotgunt a kzbe. Dmonok nem lesznek, fel a lpcsn, majd be a kk fnysugrba. Megindul a pokol jrsunk. A ketrec lezuhansa utn tzes kez dmonok jnnek, ljk le ket a shotgunnal, majd sszell neknk egy hid. t rajta, majd egyenesen tovbb. A Falnl tltnyek. Balra, majd jobbra s a megjelen szrnyet messzirl sima pisztollyal, kzelebbrl shotgunnal ljk. Ha nagyon kzel rt, akkor irny jobbra, majd ljk le a repl csecsemt s a dmont, majd vgezznk a fmonsztval. Elvileg ezzel a modszerrel knnyedn lehet venni ezt a szitut, mivel pr medkit is lesz a helyszinen s tudunk utn tlteni. Ezutn vissza kzpre, majd a msik oldalon be a beugroba, a kt szrnyas csecsemt lelni, majd vegyk fel a pajzsot s menjnk ki a tuloldalon, azzal szemben szintn van egy kis beugro, menjnk be guggolva s vegyk fel a lncfrszt. Ha kifogynnk a tltnyekbl, de van pajzsunk s leternk bven, akkor ezt hasznljuk. Ezutn menjnk tovbb, majd balra be a kis barlangba, vegyk fel a golyoszorot, majd tovbb a msik oldalra, ahol kt dmon jelenik meg, sporols cljbol lncfrsszel intzzk el ket, majd a rnk ronto fejeket is ezzel intzzk el. Ezutn vissza, a tuloldalon pr medkit, ha megsrltnk volna, majd ljk le shotgunnal a maradk fejet is. Ezutn menjnk tovbb a msik nagy terem fele, ahol stt lelkek szllnak felfele. Ezutn menjnk ugy t a sziklkon, hogy ne lpjnk r a fnyl kvekre. Azok ugyanis dmonokat hivnak, akiket ljnk le. A hidon balra kanyarodunk majd, s menjnk t a nyilson. Ezutn balra, majd jobbra, a repl fejet ljk le, majd balra, jobbra, t az ajton s ljk le a msik fejet is, majd megint jn egy fmonszta, ljk le kzelrl shotgunnal, 5 lvs kell neki, majd a maradk tzes dmont is ljk ki. Szedjk fel a cuccokat, majd kezdjk lni a szrnyas csecsemket. Ljk utnuk a nagyobb dgt golyoszoroval. Ezutn menjnk vissza, majd jobbrol vegyk fel a pajzsot s menjnk felvenni a plazma fegyvert, eltte krltte a tltnyeket szedjk fel, mert amikor a krbe llunk elindulunk majd lefele. Lent menjnk elre, majd vegyk fel a fnyl fejet s az vlts alatt intzznk el minl tbb tzes dmont s fmonsztt. Ezutn a maradkkal manulisan kell vgeznnk, azaz le kell lnnk ket. Menjnk tovbb a leomlott tglaraks fel, ott vegyk fel a raktavett s a cuccokat, majd t a csontvz mintzatu ajton. Ezutn elre, majd ne lpjnk a krhz, csak kzelitsk meg. A jobb oldali dmont plazmval sorozzuk meg, majd utna mg kett jelenik mag a bal oldalon s elttnk. Minddel a plazmval vgezznk. Ezutn sprintelve fussunk t a le-fel mozgo szikla alatt, majd menjnk egyenesen, ugrs a tuloldalra, majd ha elindulunk jobbra kt fej s mg egy kt rakts dmon csatlakozik a menethez. Ljk le mindet, ameddig a plazma tart, majd jhet a golyoszoro. Ezutn tovbb a jrhato uton felfele, majd fent intzzk el a tzes dmont, majd menjnk a gyertykhoz s vegyk fel a cuccokat, majd menjnk a jobb szlre, leugorva pajzshoz s lszerhez jutunk, vegyk fel, majd haladhatunk tovbb a tbbi cuccrt. Utna a szikladarab el visszaugorva juthatunk fel ismt, majd menjnk balra t a jraton. Ezt kveten plazmval intzzk el a tzes dmonokat, majd irny az ajto s menjnk t rajta. Ljk le plazmval a fejeket, vagy ha mr nincs, akkor shotgunt hasznljunk. A kt dmont is hasonlo kpen eliminljuk, majd tovbb s balra a beugroban medkitet tallunk. Tovbb, majd ljk le a fejeket, majd bal oldalon menjnk le a cuccokrt, vissza, majd tovbb a hidon. Ezutn fel balra s fent ljk le a fejeket. Tovbb, majd szedjk fel balra a cuccokat s kezdjk el shotgunnal lni a zombikat. Ha megltk ket, akkor menjnk tovbb t az ajton s ljk le a kt fmonsztt s a fejeket. Itt a shotgunt ajnlom, szk a terep, tuti kzel r mindenki, igy az a leghatkonyabb mind a kt dmonfajtval szemben.
Ha megvagyunk, akkor menjnk tovbb az ajton balra s el a plazmt. Ljk le a kt dmont, majd balra tovbb. Elre s szedjk fel a cuccokat, majd jnnek a fmonsztk s a tzes dmonok. Ljk ki ket a raktavetvel, majd szedjk fel a peremen is a cuccokat s a szikla mgl vegyk fel a BFG-t. Ismers fegyver lesz a Quake 3 Arena-bol. Vissza, majd ljk le a dmonfejeket a plazmval, majd balra, jn egy fmonszta kt csemetvel, mindet sorozzuk meg raktval, vagy plazmval, majd tovbb arra, amerrl jttek s ljk le a fejeket kzben. Ezutn irny tovbb, majd szedjk fel a cuccokat, el a BFG-t s fent ljk le vele a rakts szrnyet. Ezutn vegyk fel a jobb oldalon a cuccokat, majd tovbb s fel a lpcsn. Ezutn az ajtotol balra ugorjunk le, amint kinyilik, mert egy rakts megsoroz minket, a maradk BFG-vel cirogassuk meg, majd tovbb s balra vegyk fel a cuccokat. Ezutn el a golyoszorot, vlheten jo sok tltnynk van mr hozz. Irny elre, majd ljk le a szrnyas csecsemket, majd jhet a rakts monszta a maradk BFG-vel, vagy raktval. Ezutn tovbb, majd kerljk ki a tzet s menjnk el balra. Egyenesen, majd egy fmonszta is feltnik, a golyoszoroval intzzk el, majd tovbb, jobbra, fel a lpcsn, majd t az ajton. Ezt kveten elre, majd balra, fel a lpcsn s elrtk vgre a kk fnyt. Ezutn szedjk fel a municiot a jobb oldalon a halott katona utn, majd be a fnybe.


21: A pokol fszrnye
Megrkeznk az egyik legfbb fgonoszhoz. Legyzshez elengedhetetlen, hogy folyamatosan fusson a jtk, ezrt minden csicst nlklznnk kell sajnos, ami belassithat minket. Kezdsnek sorozzuk meg egy kis raktval, ameddig elhozza a fnyeket raszto kis lnyeket. Ezutn ljk ki golyoszoroval ezeket a lmpafej szrnyikket, majd ha ez megvan, akkor a kk buborkot ljk raktval, ameddig a szrny ssze nem esik. Vigyzzunk, ne engedjk kzel magunkhoz. A falak kztt knnyedn naviglhatunk, radsul raktkhoz is hozzjuthatunk ott. Ezutn vegyk fel a cuccot, menjnk oda a szrnyhz, visszakerlnk az elejre, majd menjnk oda a szikla szlhez, aktivljuk a transzportert.

22: Delta Complex
Visszakerltnk a Delta laborba, az uj szerzemnynket a szrnyekre engedve feltlthetjk az leternket, ezt fontos tudni, majd vegynk fel mindent, ami lehet, majd menjnk le a lpcsn s le a jratba. Vegyk fel a lmpt, majd msszunk tovbb a jraton, vegyk fel a pajzsot, majd a grntokat s a tltnyeket is, majd vgig, fel, ljk le a katont, hasznljunk egy grntot minimum hozz, majd ki, tovbb az ajton, ahol ez llt, majd kezdjk el lni a pokokat. Ezutn menjnk el arra, amerrl ezek jttek, majd ljk le a katont, vegyk fel a jobb oldalon a cuccokat, majd ljk le a msik katont is. Ezutn be a liftbe s jobbra fel a ltrn. Ezutn fent msszunk ki, majd vegyk fel a pajzsot s be a kis szerviz aknba. Msszunk vgig, majd lent a golyoszorosra dobjunk r egy grntot, vagy az uj szerzemnynket. Ezutn le, majd menjnk tovbb vgig a peron mellett, plazmval sorozzuk meg a mgus szrnyet, majd a htunk mgtt igyekv cspos katont is. Ezutn vegyk fel a cuccokat, amibl jocskn lesz itt, majd fel a lpcsn, vgig a peronon, majd t az ajton, a mgus dmont intzzk el, majd ljk le a katont is mgttnk, t az ajton, hivjuk a liftet, le vele, majd a golyoszoros mukit is intzzk el. Ezutn tovbb, majd fel a lpcsn, intzzk el a rakts szrnyeket, majd t az ajton s be a liftbe. Fel, majd ki s menjnk krbe a zld ajtohoz. t rajta, majd vegyk fel a PDA-t s hallgassuk meg, amit mond. Szedjk fel a cuccokat, majd tovbb, ballra, t az ajton s msszunk le a padlo al. Msszunk vgig, majd a kapcsoloval nyissuk ki lent a padlot, s engedjk le a ltrt. Ezutn le, majd grntokkal sorozzuk meg a mgus dmont, majd a katont is. Ezt jtsszuk el ujra, majd menjnk tovbb az ajton, most mr ki fog nyilni. t, majd ljk le a dmont, a monitoron tltsk le a cuccokat a PDA-nkra, vegynk fel mindent, majd be a liftbe s irny a kvetkez szint.

23: CPU Complex
Menjnk elre, majd kt dmon jn ellennk, intzzk el ket, majd menjnk be balra az ablakon, vegyk fel a cuccokat, majd tovbb t az ajton s ljk le a dmont s a szrnyas csecsemket. Ezutn jobbra, menjnk oda az ajtohoz, uj kldetst kapunk. Menjnk vissza, majd nzznk be az oldalso szobkba, vegyk fel a cuccokat, a dmonokat ljk le. Ezutn tovbb az ajtoig, mg pr dmont le kell lni, majd mg egy kldetst kapunk. Ismt vissza, majd az irnyitoszoba mellett ajton folytassuk a kalandozst. Ezutn t, majd menjnk vgig a furcsa hidon, t az ajton, majd balra, t megint egy ajton, ljnk le minden dmont, majd menjnk balra, menjnk oda a monitorhoz, kapcsoljuk t, majd szedjnk ssze mindent s menjnk vissza, nzzk meg a monitoron a kamerk kpt is, itt lesz a kod a laborhoz, majd menjnk az A labor bejrathoz. Irjuk be a 627-es kodot, majd t s az talakuls utn ugrndozzunk t a tuloldalra, majd egyenesen elre, balra be, pajzsot fel, jobbra elre s ljnk le minden dmont a nagy monitornl. Ezt kveten menjnk t az ajton, ugrndozzunk oda a cuccokhoz a lva felett, majd vissza s ljk le a dmonokat. Menjnk vissza a dmonokat ljk le, be a liftbe balra, majd fel s menjnk krbe. Dmonok, pokok, minden lesz itt, ljk le ket, majd menjnk a nagy ajto el. Nyissuk ki, majd fel, lpjnk ki, ljk le a dmonokat, majd balra, menjnk az ablakhoz, a katont ljk le, majd a dmont is. Szedjk ssze a bal oldalon a cuccokat, majd menjnk t az ajton s menjnk tovbb, a dmonokat ljk le, jobbra menjnk le, szedjk ssze a cuccokat, ljk le a dmonokat, majd tovbb, a folyoso vgn a hinyzo panel, szedjk fel, majd a cuccokat is, a dmonokat s a pokokat, no meg a szrnyas csecsemket ljk le s menjnk vissza. Ut kzben szrnyas csecsemk jnnek majd, valamint dmonok jnnek majd ellennk. Haladjunk nyil egyenesen arra, amerrl jttnk, hogy visszajussunk a rossz liftajtohoz. Tegyk be az elemet, majd t rajta, jobbra, egszen az ajtoig. Ott menjnk t, ljk le a dmonokat, menjnk a lifthez, be, menjnk le, majd ki s menjnk tovbb a folyoson. s menjnk oda a haldoklohoz. Mellette menjnk le az aknn, majd msszunk vgig rajta s fel. Szedjnk ssze mindent, majd vissza, be a liftbe s irny a kvetkez szint.

24: Centrall Processing
Menjnk ki, majd egyenesen, majd balra. Ljnk le minden dmont, majd tovbb a nagy szerver szobba. Ott ljnk le minden dmont, hasznljuk btran az uj szerzemnynket leternk utntltsre, majd menjnk t a bal oldali ajton. Hivjuk a hidat a bal oldali panel segitsgvel, majd menjnk oda a hid tvhez. A puffancsokat ljk le, majd vlasszuk ki a panelen a storage feliratot. Miutn tllt a hid, menjnk t rajta, majd balra szedjk fel a cuccokat. Ezutn ljk le a dmonokat s a katonkat, mikzben a msik irnyban megynk tovbb, majd balra menjnk be az ajton. Ezt kveten menjnk t ezen a kis raktr rszen, majd az ajto utn szedjnk fel mindent, a rnk ronto dmonokat eliminljuk. Ezutn menjnk vissza a hidhoz, majd menjnk a szerver bankhoz vele. Le rola, majd t az ajton s menjnk vgig, majd le a lpcsn, pokok, dmonok, katonk szp szmmal jnnek ellennk, ljk csak le ket, majd lent menjnk ki az ajton, ljk le a dmonokat s szedjnk ssze mindent. Ezutn menjnk fel, ljk ki az ablakot s sprintbl ugorjunk r a szekrnyekre s szedjk fel onnan a a municiot. Ezutn menjnk vissza a hidhoz, ljk le a dmonokat s a pokokat kzben, majd a hiddal menjnk a narancssrga jellssel elltott panelre. Ezutn gyorsan le a hidrol, majd ljk le a puffancsokat. Ezutn t az ajton, majd szedjnk ssze mindent a jobb oldalon, majd t a msik ajton is. Ezutn elvileg igen tekintlyes mennyisg felszerelsnk lesz. Menjnk teht tovbb, majd el a raktavett s ljk vele az elnk gurulo felettesnket. Ljk a raktkkal, az oszlopokat ne nagyon hasznljuk fedezkl, mert elektromos kislsek keletkeznek krltte, ha ersebben megtmadja. Ha megltk, akkor kinyilnak ajtok, ahol leter s lszer van, no meg egy kis pajzs, vegyk fel ket, majd vegyk fel a gpszrnytl a BFG-t s irny tovbb abba az regbe, ahonnan kilpett. A bal oldalon msszunk be az aknba, majd msszunk vgig, ugorjunk le a csre, onnan a platformra, szedjk ssze, ami kell, majd tovbb a platformon, le a lpcsn s menjnk be a liftbe. Onnan menjnk tovbb.

25: Site 3
Induls elre, majd ljk le a fmonsztt, majd a
tbbi dmont is. A fali medkitrl tltsnk utnpotlst. Tovbb, majd jobbra s menjnk tovbb t a bal oldali ajton, mivel a jobb oldalihoz meg kell tallni a kapcsolot. Bent ljk le a puffancsokat, a mgttnk megjelen dmont is intzzk el, majd be s menjnk el balra. Ezt kveten szedjnk fel mindent, ljk le a fmonsztt, majd a Garage feliratu ajton t menjnk tovbb. Ljk le a dmonokat, majd menjnk a tuloldalra, szedjnk fel mindent, majd t jobbra az ajton, fel a lpcsn s vegyk el a raktt. Azzal ljk le a mgus dmonokat, majd tovbb t a termen s fel a lpcsn. Utna egy sima s egy rakts dmon jn ellennk, lelni ket, majd fel a lpcsn, jobbra, dmont az ajto mgtt eliminlni, majd be. Msszunk le a ltrn, menjnk t a nyilson, a dmonokat ljk le, majd fel a peronra, PDA-t szedjk fel, majd vegyk fel a tbbi cuccot is, majd menjnk tovbb az ajtohoz, t, majd jobbra vgig a folyoson s ljk le a dmonokat. Ezutn tovbb, majd menjnk el balra. A kis beugrohoz, fel a ltrn, majd vgig az aknn, majd menjnk le, menjnk tovbb az ajtohoz, miutn minden dmont megltnk egy tudos ki fogja nyitni, megkapjuk a PDA-jt, s nmi utnpotlst. Ezutn menjnk vissza, ljk le a dmonokat, majd menjnk vissza a platformra s menjnk t a piros monitorral elltott ajton, amit most mr ki tudunk nyitni. Ezutn tovbb a msik ajtohoz balra, a rakts dmont intzzk el, majd t az ajton s menjnk tovbb egyenesen, t a msik ajton egszen a raktrig, ahol egy zrt ajto van. A dmonokat ljk le ut kzben. Nyissuk ki az ajtot, majd t rajta, a dmonokat ljk le, be a liftbe, majd fel. Szlljunk ki, a kt dmont ljk le, majd vegyk fel a pajzsokat s irny tovbb a folyoson. Ezutn menjnk t az ajton, balrol egy raktr egy rakts dmonnal, a jobb oldalon egy lpcs, amin menjnk fel. Ezutn jobbra, majd a puffancsot ljk ki s haladjunk tovbb. Ezt kveten ljnk le minden dmont, szedjk fel a cuccokat, majd t az ajton jobbra. Ezutn tovbb le az irnyito terembe s aktivljuk a monitoron a panelt. Ezutn a kldetst elvgeztk, most vissza kell jutnunk az llomsra. Ezutn menjnk vissza, majd ljk le a puffancsokat, a zuhanst kveten gyorsan menjnk htra a szivrgstol, majd menjnk le a ltrn. Ezutn menjnk tovbb lent, ljk le a dmonokat s menjnk be a vres folyosora. Ugorjunk le, majd menjnk tovbb t az ajton, majd jobbra, balra, balra be a garzsba, amit mr megtisztitottunk s szlljunk be a jrmbe. Kapcsoljuk t a monitoron a panelt. Ezutn menjnk t a msik oldalra, szlljunk ki, be a liftbe, majd le.

26: Caverns- Area 1
Szlljunk ki, majd ljk le a pokokat s menjnk fel a lpcsn. Ezutn fent menjnk krbe, ljk le a dmont s menjnk vgig a peremen. Szedjnk fel mindent, majd ljk le a dmonokat. Ezutn tovbb be, majd vgig a szobkon, majd jobbra s balra. Vgig a folyoson, majd jobbra, a dmonokat mindig ljk le, majd t az ajton, elre a monitorok fele, a mgus dmont ljk le, mgttnk is lesz pr tzes kez dmon, azokkal is vgezznk, majd menjnk oda a monitorokhoz, majd jobbra, le, a golyoszoros dmonokat is ljk ki, majd menjnk tovbb egyenesen. Ezt kveten t az ajton, majd ljk le a dmont s a pokokat, a lpcsn fekv rtl vegyk el a pajzsot s a tltnyeket majd tovbb az ajton t. Ezutn menjnk ki, majd menjnk balra, menjnk oda a ltrhoz, fel, majd ljk le a puffancsokat s ugorjunk t az ablak eltt lv platformra. Menjnk be, majd a monitoron a panelt kapcsoljuk t s szedjnk fel mindent. t az ajton, majd hivjuk fel a liftet. Menjnk le vele, majd lent ljk ki a pokokat s szedjnk fel mindent. Utna ki az ajton, majd hivjuk bal oldalon a liftet. Ez utn nem sokkal pr dmon s egy fmonszta jelenik majd meg, intzzk el ket, majd be a liftbe s induls le. Lent ljk ki a golyoszoros mukit, majd ugorjunk le, navigljunk t a lvn, majd ljk le a mgus dmont, a fmonsztt, majd kt puffancsot. Ezutn tovbb az oszlophoz elttnk, nyomjuk meg a panelt, majd fel a ltrn, intzzk el a dmont, majd menjnk be az ajton, intzzk el a dmonokat, majd be, menjnk a lifthez, fel, ki, ljk le a rosszarcokat, majd menjnk be szemben az ajton. Ezt kveten menjnk ki, a kt puffancsot ljk le, majd menjnk krbe, msszunk fel s menjnk egyenesen be az ajton. Ezt kveten menjnk be, intzzk el a dmont, majd menjnk le a ltrn, s a tbbin is, egszen addig, ameddig kis platformok nyulnak ki. Ott gyeskedni kell, mindig a legkzelebbi platformra kell rugrani s igy kell eljutni a lentebbi szintre. Ezutn ugorjunk oda a csvekhez, szedjk ssze a cuccokat, majd msszunk t az egyik cs alatt s beszljnk a munkssal. Vegynk fel ott is mindent, majd vissza s kapcsoljuk t a monitoron a panelt. Igy mr rendesen vissza lehet majd mszni. Menjnk vissza a legtetejre, majd t az ajton, a hrom puffancsot ljk le, majd le, s menjnk be oda, ahova lehozott minket a lift. Bent ljk le a dmont, majd intzzk el az ajto mgtt a pokokat is, amit a most beszerzett kulccsal nyithatunk ki. t az ajton, majd szedjnk ssze mindent, ki az ajton, majd jobbra, a dmont ljk le, majd menjnk tovbb a platformon. Ezt kveten elttnk s mgttnk is dmonok jelennek meg, intzzk el ket, majd tovbb t az ajton s ljk le a dmonokat. Menjnk tovbb a platformon, majd vrjuk meg a sziklaomlst a kijratnl. Ezutn mehetnk tovbb, ljk le a rosszarcokat, majd tovbb, intzzk el a golyoszoros monsztkat is. Ezutn tovbb, majd balra s menjnk t az ajton. Ezutn ljnk le minden dmont s szedjk ssze a cuccokat, majd ljk le a golyoszoros dmonokat s a sok puffancsot is, ami ellennk jn majd. Ezutn msszunk fel a darura, forgassuk el jobb oldalt egyel, majd vigyk ki a legszlre az emelt. Ezutn msszunk fel oldalt a daru legtetejre, majd msszunk vgig a karon s ugorjunk r az emel rszre, onnan pedig a ldkra. Ezutn menjnk krbe a platformon, a puffancsot s a dmont intzzk el, majd be az ajton, a msik dmont is ljk ki, majd szedjk fel a cuccokat s menjnk t az ajton. Ezutn nyissuk ki az ajtot. Elmegy majd a fny s egy csomo dmon jelenik meg, ljk ki ket, majd hivjuk oda a liftet, egy fmonszta szl ki majd belle, ljk le, majd menjnk le a lifttel. Ezutn menjnk ki, ljk le a mgus dmont, majd intzzk el a tbbi dmont is, majd menjnk tovbb a ldk kztt jobbra s t az ajton. Menjnk tovbb egyenesen, majd t a hidon s ljk le a golyoszorost s a puffancsokat. Ezutn menjnk az ajtohoz, t rajta, szedjnk ssze mindent, majd be a liftbe s irny a kettes helyszin.

27: Caverns- Area 2
Menjnk ki, majd el a BFG-t, szedjnk fel mindent, majd az ajtohoz menve htrljunk meg, amint elkezd vrsdni a fny. Ljk le vele a dmonokat, majd menjnk t az ajton, ahol a mgusdmon megjelent, majd tovbb egyenesen, vgig a barlangon, vigyzzunk az omlssal, a kisebb raktrig, a dmonokat ljk ki, majd menjnk tovbb, le a sziklaperemen, szedjnk fel mindent lent, majd menjnk be a folyoson s utna ljk le a megjelen dmonokat. Ezutn tovbb, majd balra s menjnk a lebeg ellipszoidokhoz. Itt a jobb oldalon a szekrnyrl spjzoljunk be municiot, majd ljk le a dmonokat s menjnk tovbb egyenesen. Ezutn mieltt belpnnk a nagyobb csarnokba, vegyk el a BFG-t, majd ljk vele a belp monsztkat. Ha mind megvan, akkor utna mg megjelenhet pr, ket is ezzel a fegyverrel, vagy raktval intzzk el. Ezutn tovbb, majd amint megindul az ujabb helyszinen szemben a sziklatenger s elindulnak felnk a poktest szrnyek, akkor kezdjnk el htrlni s ljnk ki pr BFG lvedket. Ezutn plazmval, golyoszoroval, vagy raktkkal tmadjuk a rgebbi fszrnyeinket. Ezutn vissza, majd menjnk be a terembe s menjnk el a bal oldali llvnyzathoz, ahol a raktkat vegyk fel, majd menjnk t a tul oldalra a kapuhoz. t rajta, majd vilgitsunk a lbunk el s menjnk a municiort. Ezutn kapcsoljuk be a lift mellett lv genertort, majd be a liftbe s menjnk le.

28: Primary Excavation
Szlljunk ki, majd szedjnk ssze minden fegyvert, annyi municionk lesz, hogy ppen csak elbirjuk majd. Menjnk be a folyoson, majd balra s haladjunk mindig lefele s menjnk vgig a folyoson. Ezt kveten menjnk oda a szerkezet utn lv zskrt, majd vegyk fel s a sztnyilo ajton t menjnk tovbb egszen a keresztre feszitett emberekig. Menjnk be oda, majd az ajto bezrulsa utn leutazunk. Ezutn lent szlljunk ki, majd balra el, utna tovbb jobbra, vgig a folyoson, majd vgig a katakombn t a moziig. Cserljnk pelenkt, majd kezdjnk el krben haladni a sziklakorongon. A lnyt ugy lehet legyzni, hogy az eszkzt, amit a pokolbol hoztunk ki rszabaditjuk. Az viszont csak bizonyos szrnymennyisg elpusztitsa utn ll a rendelkezsnkre. Szerencsnkre jnnek majd szp szmmal ellennk, ljk ket raktkkal, BFG.-vel, amivel csak akarjuk, mindet intzzk el, majd ha megjelenik az ikon a jobb also sarokban, akkor csak engedjk el a fegyvert s az intzkedik. A negyedik alkalommal intzi el vgleg a szrnyet s indul a vgs mozi radat, mely felettbb rdekes lesz.

Gratullunk, vgigvitted a Doom 3-at!

 
Men
 
Szmll
Induls: 2005-03-25
 
G-mail
Felhasznlnv:
Jelsz:
  SgSg

j postafik regisztrcija
 
counter strike 2d
 
DOOM3
 
heh01
 
heh02
 
heh03
 
heh04
 
AK-s macsaka
 
Vgigjtszsok
 
Szervert szeretnl?
 
A legjobb jsg
 

&#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal