ALL-games
ALL-games
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
ra
 
Naptr
2025. Februr
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
<<   >>
 
Linkek
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Chat
 
A GTA-t is szeresk
 
Szavazs
:-)
meik a kedvenc jtkod?

Call of Duty 1-2
Star Wars Battlefront 1-2
Counter-strike:1.6,source
Battlefield 2
Prince of Persia: The Two Thrones
Half-life 2
Far cry
MoH Pa
valami ms
egyik se
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
hrek & cikkek
hrek & cikkek : Half-Life2 cheats

Half-Life2 cheats

hlflife2  2005.03.25. 14:51

Half-Life2 cheats

Indtsd a jtkot a -console paramterrel, majd jtk kzben nyomd le a ~ gombot a konzol elhvshoz, amelybe rd be az albbi kdokat: god - isten md (csak a szerver oldala) give - megkapsz egy fegyvert vagy trgyat (nzd meg a lenti listt) buddha - cskkenti az egszsgedet hurtme # - megsrti jtkost (# helyett a srls mrtkt rd) impulse 101 - sszes fegyver impulse 82 - terepjr notarget - az NPC-k nem fognak ltni tged noclip - falon tjrs (csak a szerver oldala) maps - plyk listjt rja ki map # - # plya betltse (nzd meg a lenti listt) developer 0 - developer md kikapcsolsa developer 1 - developer md bekapcsolsa developer 2 - developer md fecsegre (verbose) lltsa +mlook - engedlyezi az egr nzst (mouse look) hud_quickhelp/text? 1 - clkereszt megjelentse viewmodel_fov # - az ltalad vitt fegyver mrett lltja be (54 az alap) exec - egy script fjl futtatsa cl_drawhud 1 - hud kperny bekapcsolsa cl_enablehud 1 - hud kperny bekapcsolsa cl_showfps 1 - kpfrissts/msodperc megjelentse npc_create - NPC ltrehozsa (NPC lt vilgokban mkdik a kd) npc_create_aimed - NPC ltrehozsa amely nem rd cloz picker - felvev md ki/bekapcsolsa setpos - eredeti helyre kerlsz (mkdshez elbb a "sv_cheats 1" kdot kell hasznlni) setang - jtkos szemeit a meghatrozott pitch yaw-re viszi (mkdshez elbb a "sv_cheats 1" kdot kell hasznlni) sv_gravity # - # gravitci sv_stopspeed # - # lesz a minimum megllsi sebessg amikor a fldn vagy sv_friction # - # lesz a vilg surldsa sv_bounce # - sets bounce multiplier for physically simulated objects collision sv_maxvelocity # - # lesz a maximum mozgsi sebessge brmely mozg objektumnak sv_waterdist # - sets vertical view fixup when eyes are near water plane to # air_density # - lgsrsg # -ra lltsa dsp_explosion_effect_duration # - sets length of confusion/ear-ringing effect to # prop_debug - bounding-boxes debug md be/kikapcsolsa (piros - srls figyelmen kvl hagysa, fehr - reagl a srlsre, zld - egszsg) sv_soundemitter_filecheck - be/kikapcsolja a jelzst a hinyz .wav hang fjloknak mat_numtextureunits # - # lesz a hatrrtke a textra egysgeknek (0 - a jtk hatrozza meg az rtket) Trkp nevek: d1_canals_01 d1_canals_02 d1_canals_end d1_tempanals_02 d1_town_01 d1_town_02 d1_town_03 d1_town_04 d1_town_05 d1_trainstation_01 d1_trainstation_02 d1_trainstation_03 d1_trainstation_05 d1_under_01 d1_under_02 d1_under_03 d1_under_04 d2_coast_01 d2_coast_02 d2_coast_03 d2_coast_04 d2_coast_04_dx60 d2_coast_05 d2_coast_06 d2_coast_07 d2_coast_08 d2_prison_01 d2_prison_02 d2_prison_03 d2_prison_04 d2_prison_05 d3_c17_03 d3_c17_04 d3_c17_05 d3_c17_06a d3_c17_06b d3_c17_07 Fegyver nevek: weapon_alyxgun weapon_ar1 weapon_ar2 weapon_bugbait weapon_cguard weapon_crowbar weapon_extinguisher weapon_flaregun weapon_frag weapon_gauss weapon_hopwire weapon_iceaxe weapon_physcannon weapon_physgun weapon_pistol weapon_rpg weapon_shotgun weapon_smg1 weapon_smg2 weapon_stickylauncher weapon_stunstick weapon_thumper weapon_sniperrifle weapon_rollerwand weapon_molotov weapon_manhack weapon_immolator weapon_irifle weapon_slam weapon_hmg1 weapon_cubemap weapon_binoculars weapon_ml weapon_brickbat Trgy nevek item_box_buckshot item_box_mrounds item_box_sniper_rounds item_box_srounds item_healthkit item_battery item_suit item_ml_grenade item_ar2_grenade item_healthvial Indtsd a jtkot az albbi paramterekkel: -r_anamorphic 0 -netgraph 3 -mat_preloadshaders -preload -console -dx9 -fullscreen -width 1024 -height 768 -heapsize 80000 -dxlevel 90 -shaderdll shader_nvfx_ps20.dll -mouselook -dx8 -condebug -sw -startwindowed -window -windowed

 
Men
 
Szmll
Induls: 2005-03-25
 
G-mail
Felhasznlnv:
Jelsz:
  SgSg

j postafik regisztrcija
 
counter strike 2d
 
DOOM3
 
heh01
 
heh02
 
heh03
 
heh04
 
AK-s macsaka
 
Vgigjtszsok
 
Szervert szeretnl?
 
A legjobb jsg
 

&#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal